Facebook v novom šate. Ako aj naďalej jednoducho sledovať svoje obľúbené stránky

Počas pracovného týždňa som tak zaneprázdnená, že správy sa ku mne dostávajú s jeden až dvojdenným omeškaním, ak vôbec. To, že Facebook spustil nejaký experiment, som teda zaregistrovala len okrajovo, s tým, že keď budem mať čas, tak sa aj ja pozriem, čo spôsobilo toľko rozčúlenia a nespokojnosti. Prišiel víkend a pri druhej káve som sa konečne dostala ku čítaniu článkov z obľúbených portálov.

Z facebooku som si totiž už dávnejšie urobila čosi ako knižnicu časopisov, odoberám celé spektrum on-line magazínov na témy ekonomické, manažérske, psychologické, záhradnícke, kuchárske a tak ďalej a tak podobne. Mojim zvykom bolo po zapnutí facebooku prebehnúť „titulku“, rozklikať si články, ktoré ma zaujali, prečítať ich  a nazdieľať alebo nahádzať do GetPocket appky na prečítanie neskôr. Tento víkend som mrzuto som hľadala svoje obľúbené stránky, tie však nikde neboli. Jaj aha, to je tá zmena!

Pokusne som klikla na lištu vpravo hore a po rozbalení menu na položku „Stránky“. Boli tam, všetky.

Vydýchla som si, lebo o niektoré informácie by som fakt nerada prišla. Chvíľu som otvárala stránku za stránkou, ale dosť ma otravovalo, že nemôžem najprv prebehnúť očami „titulku“ a vybrať si, na čo kliknem.

Ďalší intuitívny pohľad, zase vpravo hore, a už som bola zorientovaná. Klikla som na „Feed“ a konečne som sa dostala do dobre známeho prostredia, v ktorom sa striedali príspevky rôznych portálov tak, ako som bola zvyknutá.

Najviac ma potešilo, keď som zistila, že po označní „Zobrazovať ako prvé“, sa mi takto označné stránky dostali späť do bežného newsfeedu. Tie najobľúbenejšie alebo najdôležitejšie som teda zaklikla, aby mi chodili novinky na stenu spolu s príspevkami od priateľov. Tie menej dôležité som si nechala v zázemí Facebook-u na chvíle oddychu.

         

Pri tejto príležitosti som zrušila sledovanie stránok, ktoré už pre mňa prestali byť zaujímavé či prínosné, takže som si prečistila virtuálnu knižnicu. Možno aj preto sa mi ako užívateľovi tento experiment, ktorý Facebook rozbehol, vlastne celkom páči. Dáva mi slobodu si namiešať svoj vlastný informačný koktajl a mať poriadok v tom, čo dostávam na obrazovku.

Stratégie marketingu na sociálnych sieťach sa každopádne zásadne menia. Ako sa hovorí, dúfaj v najlepšie a pripravuj sa na najhoršie. Ak by strata Facebook komunít či bola najhorším možným scénarom, tak si trúfnem povedať, že nič tak strašné by sa nestalo, hoci nevravím, že by to niektoré odvetvia nezabolelo. Človek je ale tvor nesmierne vynaliezavý a určite by čoskoro nastúpil nový trend, nový spôsob spájania sa, propagácie a predaja.


Rozvíjajte svoje zručnosti s nami!

FIREMNE VZDELAVANIE_Dimensions_Javurkova 

Zaujal vás článok alebo niečo z našej ponuky?

Kontaktujte nás!

PS.: Viete, že odoberatelia newsletter získavajú automaticky až o 15% výhodnejšie ceny na všetky služby? A naviac, o všetkých školeniach a vypísaných termínoch otvorených kurzov sa dozvedajú ako prví! Prihláste sa na odber aj vy!

Pridaj komentár