Zážitkové školenie “Vedenie hodnotiaceho rozhovoru” prináša odpovede na najčastejšie otázky manažérov, ktorí sú zodpovední za hodnotenie zamestnancov. Cyklus hodnotenia je nastavený v každej spoločnosti podobne a moderné on-line nástroje vám pomôžu evidovať výsledky elektronicky, ale dialóg s vašim podriadeným je kľúčovým prvkom pre vašu ďalšiu spoluprácu. Nacvičte si s nami modelové situácie a poďte sa pozrieť, čo sa skrýva za fasádami. Interaktívny priebeh školenia vám umožní vyskúšať si všetky zručnosti, experimentovať s rôznymi prístupmi a zistiť, ktoré z nich budete chcieť používať v praxi.

Po workshope budete vedieť

  • Viesť kvalitný hodnotiaci rozhovor
  • Poskytnúť cennú spätnú väzbu
  • Metodicky a férovo hodnotiť výkon zamestnancov

Z obsahu

  • Dôležitosť a výhody správneho hodnotenia zamestnancov
  • Fázy ročného cyklu hodnotenia a ako sa na ne pripraviť
  • Hodnotenie na základe cieľov a hodnotenie orientované na správanie
  • Príprava hodnotiaceho rozhovoru
  • Pravidlá hodnotiaceho rozhovoru
  • Scénare hodnotiaceho rozhovoru
  • Praktické výstupy hodnotenia pracovníkov
  • Ako sa správne pýtať
  • Aktívne počúvanie
  • Ako využiť hodnotiaci rozhovor na motiváciu zamestnanca
  • Typológia zamestnancov
  • Typológia hodnotiacich pracovníkov
  • Najčastejšie chyby pri hodnotení
  • Odmeňovanie, rozvoj a ciele stanovené na základe hodnotenia
  • Správne stanovenie rozvojových potrieb

KAŽDÝ ÚČASTNÍK ZÍSKA

  • študijné materiály a šablóny pre ďalšie použitie
  • osvedčenie o úspešnom absolvovaní školenia
  • bonusové konzultácie